Monday, June 25, 2012

chestnut cake (clay miniature)

Made a mini chestnut cake for my Aunt's birthday! (She loves chestnut cake.)
The mini chestnut cake is made out of clay, it took me probably 1-2 hours to make it.
&& then I went to the cake designer and asked him to try to make a chestnut cake that looks like my mini chestnut cake.


Grace

19 comments:

  1. Haha. She is the first one to have such a honor. 佢一定好開心喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對啊=) 平時好少肯影相, 琴晚都肯影下

      Grace

      Delete
    2. 又throw一個新idea. 下次訂一個大蛋糕另加半打或一打細嘅蛋糕,尤其D細路,一定好鐘意食,又可以人人拿一個在手影相

      Delete
    3. 哦, 咁無咁既機會啦. 因為屋企無細路, 我己已經係最細啊, 我又唔太鐘意食蛋糕/甜野.

      Grace

      Delete
    4. 唉為有等多十幾年後喇!

      Delete
    5. 唉為有等多十幾年後喇!

      Delete
    6. 唉為有等多十幾年後喇!

      Delete
    7. 唔知點解iPhone成日都幫我post三次?我只係寫咗一次

      Delete
    8. 哈哈. 唔知呢, 唔緊要啦.

      Grace

      Delete
  2. 會唔會一個唔小心,大小通吃!

    不過相信唔會,咁 cute 點捨得食。=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha thank you! mini cake放係真cake隔離真係好可愛=D
      要多謝Cake One老板幫我做呢個蛋糕呢!

      Grace

      Delete
    2. Cake One 係富食街入面嗰間? 個蛋糕有幾重?

      Delete
    3. 對啊 係果間!
      呢個一磅半

      Grace

      Delete
    4. 睇起上嚟好大個咁, 佢收幾錢? (可以唔講), 我週時同佢買現成嘅蛋糕, 唔太貴.

      Delete
    5. $40, 一磅半栗子山
      平時我都成日係果度買蛋糕架, 芒果mousse好好味!!

      Grace

      Delete
    6. 栗子山?係咪栗子多過蛋糕呀

      Delete
    7. 栗子山?係咪栗子多過蛋糕呀

      Delete
    8. 栗子山?係咪栗子多過蛋糕呀

      Delete
    9. 蛋糕入面有2層栗子蓉. 栗子山因為佢比普通蛋糕高嘛.
      入面有蛋糕, 中間有2層栗子蓉: 蛋糕, 栗子蓉, 蛋糕, 栗子蓉, 蛋糕
      ok啦, 我唔太鐘意食蛋糕架, 只係因為姑姐鐘意栗子蛋糕先會買..

      Grace

      Delete