Friday, August 31, 2012

Gooble sorbet

Gooble sorbet

Location: bought them from T&T Supermarket (16th & Woodbine)

Pineapple sorbet $1.99
- it looks really cute, pineapple flavour sorbet in a tiny pineapple!
- haven't tried it yet, so can't tell you the flavour, but i guess pineapple flavour should be yummy!


Orange sorbet $1.99
- orange flavour sorbet inside an orange!
- haven't tried it yet, but i don't really like the orange taste so i guess i probably won't like it


Lemon sorbet $1.99
- lemon flavour inside a lemon
- i love lemon sorbet, it's not sour, but has that refreshing lemon taste. YUMMY =D
- the spoon is inside the box
- keep frozen and take it out for a few minutes before you eat! Or if you are eating it later, then just put it inside the fridge is fine.

Grace

31 comments:

  1. 我未有食過Gooble,但食咗好多Costco個隻。鐘意pineapple同orange.下次試咗講我知

    ReplyDelete
  2. We just bought all 3 after looking at Grace's blog, and we realize....

    760 calories?!?!!?!?!?!?

    and Made in China QAQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈, 我食野唔睇calories..=P
      因為睇完又唔知食唔食, 食左又坐唔安食唔落, 所以索性唔睇食左先算=P

      Grace

      Delete
  3. 千萬唔好等到溶哂先食,若果唔係個賣相一pat 嘢咁都幾恐佈!lol

    ReplyDelete
  4. 叫人係zoo買但夏天已過眀年請早!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哦! 只有夏天先有得賣嗎?? aww =(

      Grace

      Delete
  5. 對不起。一時手快應該係Beaver tail先至係夏天甜品。人講食物一由中國制造就敬而生畏妳怕唔怕食Gooble

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我食左啦! 好好味啊!
      睇下係咩啦..零食通常都照食

      Grace

      Delete
    2. Frank哥,我哋怕喺勁高嘅卡路里,個人嚟講好多國內產嘅食物我都有食,黃飛紅,洽洽,小肥羊,等,大公司,我會OK

      唯公仔麵必買港貨

      我個人擔心就呢隻牌子係新出,國內水質我見唔少,水果廠亦不少。。。我個人有少少卻步相關產品

      不過我女朋友唔care,再者,少食通常唔會有咩大問題

      Delete
  6. 哈哈我都無有怕但肉鬆之類就免得過就免。上個月去中國就mug都食,到現在都無事長遠就無得計喇.除非就中國都唔去,否則就無有怕,妳話係唔係

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去國內都係乜都食,但上次去,1個月腸胃炎咗2次,但國內小吃太吸引了,所以依然繼續

      Delete
    2. 你食既精神真係要嘉許吔藥咁好嘢可以咁快醫好腸胃炎

      Delete
    3. 若果唔想放過街頭美食,去東南亞前兩星期食定預防腸胃炎藥會安心好多,有啲地方最好打埋防疫針。

      Delete
    4. 旅行時永遠帶備正露丸,雖然臭,但真係好快見效

      Delete
    5. 去中國旅遊食街頭小食真係搏唔過, 萬一出事成車人等你去廁所(如果搵到廁所嘅話)?

      Delete
    6. hareluya 係咪嗰隻乜嘢喇叭牌正路丸? 係咪真係咁勁? 有冇副作用咖, 食咗污jo嘢要排放乾淨先好喎.

      Delete
    7. 哈哈,通常我係酒店附近食,所以就算有咩可以9秒9回歸酒店房

      係喇叭牌,但我買日本製造果隻,聽講有中,港,日版?好臭,難食,食完重會口臭添,但好快work,同真係有效,所以屋企去旅行一定帶,保濟丸亦唔錯,但藥力溫和得多,見效需時長少少

      Delete
    8. 而加喇叭牌有一種包糖箱的唔帕怕口臭

      Delete
  7. 我鐘意嚟Grace個摶噴口水, 因為唔駛成日打密碼 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我特燈整唔駛打password, 因為我好怕打password =_="

      Grace

      Delete
    2. 同感+100,密碼嘅目的是防止黑客電腦自動回覆,但嗰啲密碼都唔係俾人睇嘅,就連聽聲,一來不便二來都唔係講人話嘅,把幾火有時要打二三次先撞啱!

      Delete
    3. Blog加密碼則是圍內人不如用SMS好過。睇呢Grace深明此道加上佢特別好客,所似以特別多人呢坐,有時重要係門口等佢返呢都唔會走

      Delete
    4. hareluya 你唔可以用"同感"呢個回應, 因為你個摶都要打密碼.

      我覺得打密碼係用嚟懲罰真正來訪嘅客人, 先要訓練你識睇密碼, 考吓你IQ睇吓估唔估得中, 估唔中罰你玩多兩三次, 萬一遇著MJ呢類人; 打多幾次就發火, 仲要睇埋你EQ識唔識得控制情緒.

      Delete
    5. 有咩!?我唔知咖,我去turn off先

      Delete
    6. Dan哥,又唔好咁講,我呢啲只不過是誇大式形容詞,其實我EQ不知幾高,好難有嘢令我動真火,能令我動火嘅人肯定無運行。

      Delete
    7. 重有樣嘢Dan哥可能唔知,若果用手機回應睇嗰啲密碼有幾痛苦!

      Delete
    8. 我比你好啲,通常我喺公司先上網;用二十二吋 mon.

      Delete
    9. 17" first generation LCD 4:3 Monitor pass by

      Delete
    10. 17"? 你係環保人仕?

      Delete