Friday, October 12, 2012

Makkal Chon review

Makkal Chon

Location: 1979 Lawrence Avenue East, Scarborough
Phone: (416) 757 3945

free appetizer


Pork Bone soup with rice $8.99
- there are 3 big pieces of pork bone!
- the pork bone is so good and tender! yummy!!
- it comes with purple rice =D


Spicy pork with rice $9.99
- the pork is spicy and juicy! =)


Grace

15 comments:

  1. 我都鐘意呢間, 價錢唔貴, 而且好多前菜, 計埋計埋仲平過唐人餐館. 今次妳淨係叫咗兩樣, 係咪同男友去撐枱腳?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講真D前菜我唔識欣賞, 我淨係鐘意2碟- kim chi同最後綠色果個菜菜
      其他都一般般..D魚仔太腥, 其他果D怪怪味=_="

      我比較鐘意平時果D一塊塊魚肉(黃黃地色呢), 辣辣/咸咸果種荳芽菜, 甜甜既薯仔, 玻璃麵jap chae

      哈哈, 今次係好少啊可? 平時10個人行出行入, 最近都係我地2個去食, 因為大家都好忙.

      Grace

      Delete
    2. 我鐘意食所有嘅前菜, Grace妳唔欣賞就走寶喇!

      Delete
    3. Grace唔好彩。。。。。小菜都係怪嘢。。。。我去時如果有糖漿薯仔,我一定叫refill 2 次

      Delete
  2. Use to go there a lot, waiter or waitress are all 靚仔靚女,嘢都好好食,不過出嘢慢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能因為人手唔夠, 唔至出野慢. 等枱都好慢. 明明有3張吉枱, 但係3張都未清潔好, D碗碗碟碟係D枱都無人汁..

      Grace

      Delete
    2. 係呀,同稻穗一樣,超餓時唔去好,如果唔係好易餓死。。。

      Delete
  3. 家庭生意係咁咖喇, 兩個响廚房, 一個睇出面, 想快都唔得. 不過靚仔靚女都好有禮貌, 出嘢慢都唔緊要, 慢慢嘆.

    ReplyDelete
  4. 慢係的確好多時都超慢,但食物幾好,而且韓國帥哥靚女好有禮貌,若果趕時間就咪去囉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 前菜應該唔止呢七樣,因為幾次都見我哋嗰七小碟唔同人哋嗰七小碟,若果妳講得出,妳可以要求妳鐘意食嗰幾款。

      Delete
    2. 今日又去幫襯,四點幾到所以唔使等到儍,不過到六點走的時候已滿座,今日韓國美少女睇場,見佢全場跑嚟跑去非常唔得閒!

      Delete
    3. 你食到幾點走? 走時仲有冇人等位? 我上次7.半去; 訂咗台, 但唔太多人, 嗰日應該係星期日.

      Delete
    4. Dan哥,相信你的老花又加深了! LOL

      Delete
    5. 係喎! 老花又深咗, 仲唔記得食藥添.

      Delete