Monday, May 14, 2012

Ming's Restaurant 大明茶餐廳 review

Ming's Restaurant 大明茶餐廳

Location: 8390 Kennedy Road, Unit #14 & 15, Markham (旺角中心)
Phone: (905) 305 0770

Club Sandwich 公司三文治 $4.99
- lettuce, tomato, cucumber, cheese, bacon, ham, chicken
- I have tried Club Sandwich at so many other Chinese Restaurant and I love Ming's Club Sandwich the most =) YUMMY!
- the price $4.99 is cheaper than the other chinese restaurant (it's usually $5.99 or 6.99)


Pork Bun with Fries 豬扒包 + 薯條 $4.50
- yumm.. the pork is juicy
- the bun is toasted, CRISPY! =)


Snow White 白雪公主 $3.00
- it's supposed to be Sprite with Vanilla ice cream on top, but they said they don't have Vanilla ice cream so they replaced it with Strawberry ice cream. It's not like I don't like the Strawberry flavour, but I wish they would have come to me and told me they don't have Vanilla ice cream and asked if I still want it.
- they put a super BIG piece of ice in it, when I took it out, there's only half a glass left =_=""

Grace

17 comments:

  1. 三文治?興趣不大!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你最鍾意食咩啊?

      Grace

      Delete
    2. 淨食裡邊啲餡都 OK ,唔知點解係都唔鐘意食麵包。。揀食!=D

      Delete
    3. 唔係啊! 我問你鍾意食D咩啊. Korean, Japanese, 上海, western, Italian...

      Grace

      Delete
    4. 乜餐都食,我係食肉獸,四隻腳、兩隻腳都鍾意食,海鮮海產係我至愛,只是少食麵包、飯,Italian Pasta同Pizza都唔啱我,係喺有選擇情況下唔會食,而且任何食物若果煮得唔好都唔吼,屬唔屬於揀飲擇食呢?LOL

      Delete
    5. 哦, 咁煮得唔好當然會唔鍾意食啦.
      都唔算揀飲擇食既, 咁多野食, 當然會有鍾意有唔鍾意啦.
      我都唔太食麵包同飯 (除左Garlic Bread & Sushi Rice) - Sushi Rice唔係就咁係sushi入面既rice喎, 要真係好似le cafe michi正宗sushi rice有醋味啊!

      我至愛係japanese餐, 所以你見我成日都去食sushi啊哈哈.

      Grace

      Delete
    6. 請問MJ兄邊度有兩隻腳嘅動物可以食, 我都想試吓, 係打邊爐式定係魚生式?

      Delete
    7. Dan哥,我都唔知雞、鵝、鴨等禽類兩隻腳嘅動物可唔可以用魚生式嚟食喎,你試完話我知。

      Delete
    8. 牛肉有做sashimi; 照計禽類都可以做sashimi. 如果 e coli 都唔驚冇理由驚 salmonella 掛.

      Delete
    9. 最怕係禽流感呢!

      Delete
  2. Club sandwich 都係$4.99 算幾平, 睇個賣相都唔錯, 起碼有張通花紙塾底.

    Sprite + vanilla (正路係用 7up) 係 classic mix, 改咗用 strawberry ice cream 係唔可以接受, 因為完全唔係嗰回事, 唐人餐館始終做唔到對食物嘅堅持, 求其質啲嘢比你食就算.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間既club sandwich真係唔錯啦, 味道唔錯, 價錢又平=)

      我本身個人都唔會太執著 (咪當試下新花款囉-士多啤梨+Sprite=迷人PINK LADY), 但係如果你比勁大塊冰比我, 一拎起塊冰得番半杯就太過份啦嘛! >口<"

      加上我真係覺得如果你無vanilla ice cream應該跟我講一聲, 睇下我重想要唔要嘛..
      佢直接拎杯野黎, 重笑笑口話:"無哂vanilla雪糕, 士多啤梨都好啊, 粉紅女郎!" =口="

      Grace

      Delete
    2. 如果比著我; 我會笑笑口話"無哂vanilla雪糕唔緊要, 不過我對士多啤梨有嚴重敏感, 唔該你換過另外一種生果雪糕..."

      Delete
    3. 哈哈哈..不知佢會咩反應..

      Grace

      Delete