Tuesday, May 1, 2012

Flower (clay miniature)

It's my Aunty's birthday last weekend so I made her flower out of clay. I don't know the English name for this flower, it's 白掌 in Chinese.
It didn't take me long to make this, probably 3 hours:
- making the flowers
- let it dry
- painting
- put them in the pot

Grace

21 comments:

  1. 所以話有態度先有服務,講一句即刻有嘢睇 =D

    好靚喎!

    英文 Peace Lily (Spathiphyllum)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就因為你一句說話; Grace 就要做三粒鐘.

      Delete
    2. 哈哈, 我一早做左架啦.
      係未有時間post姐=)

      Grace

      Delete
  2. Grace, 呢盤花係咪全clay?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 成盤都係clay, 個盤就係買既.

      Grace

      Delete
    2. 藍色嘅花仔都係自己做? 好精細喎.

      Delete
    3. 其實佢地係紫色的呵呵, 我都知張相影出黎會藍色架啦. 上次影紫色野已經試過.
      用D好好好好好好細好好好好好尖既剪刀剪細細條就會變成果幾朵紫色花花啦.

      Grace

      Delete
    4. 功力眼力都好好好好好好先至得呀!

      Delete
    5. 點解個盤要買; 唔可以自己做?

      Delete
    6. 可以自己做, 不過我見個盤幾靚咪買囉, 閒番唔駛做。同埋今次我有少少趕時間所以唔哂時間啦。

      Grace

      Delete
  3. 每次都咁有水準,真係大飽眼福。MJ講一聲,大家都有得欣賞。聽講重有好多blog未有上網,我地日日都要呢坐下囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啊, 重差好多restaurant review未post呢.

      Grace

      Delete
    2. 哈哈!妳有排忙喇

      Delete
  4. 對一啲成日掛住食同玩嘅懶人係要鞭策一下先會發揮到潛能嘅!=D

    Grace 講笑咋!都知道妳功課忙嘅,又要時間食嘢、娛樂平衡一下,重要抽時間拖下手仔,不過呢幾樣嘢可以同一時間進行,所似更新下個 blog 應該無問題,日日好多人等住睇嘢。 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha 其實我真係好懶架. 唔係有你地睇你地留下言, 我可能無咩動力去寫blog呢. 一開始開blog果陣10月度, 1個月先寫幾篇, 因為好無聊啊又無動力嘛.

      Grace

      Delete
    2. Grace, MJ 意思係話叫妳用左手拖住男朋友隻手, 右我揸筷子, 娛樂就係用眼睇住手機上面嘅 Youtube, 再用藍牙同同學傾工課, 咁就可以做到 MJ 話嘅 "呢幾樣嘢可以同一時間進行".

      Delete
    3. Dan 哥果真經驗老到!

      Delete
    4. 我知佢咩意思. 不過佢講果D我都無做啊嘛, 呵呵
      我唔拖手既, 雙手比哂你地(日日努力打blog)

      Grace

      Delete
    5. 嘩 真係辛苦妳喇, 唔好意思.

      Delete
    6. 唔辛苦啦, 寫blog寫得好開心=) 因為有你地睇嘛!

      Grace

      Delete
    7. 會睇呀, 寫乜都得, 唔一定係食嘅, 總之有好嘢就介紹吓啦.

      Delete