Monday, April 23, 2012

Kenny's Noodle 聯記 review

Kenny's Noodle 聯記

Location: 4733 Steeles Ave. E., Scarborough
Phone: (416) 299 5907
Hours: Sunday - Thursday 9:00AM - 1:30AM, Friday - Saturday 9:00AM - 2:00AM

I think there are 4 Kenny's Noodle in Toronto:
1. Major Mackenzie, Richmond Hill
2. First Markham Place, Markham
3. Steeles Avenue E., Scarborough (which is the one I'm writing about)
4. I think it's on Sheppard Avenue... (haven't been there before..)

My favourite Kenny's Noodle is the one on Steeles Avenue E. My second favourite one is the one at First Markham Place. THE WORST ONE is the Major Mackenzie one (don't go!!! BAD FOOD QUALITY).

Baked Lobster with fried rice, Cheese & White sauce on top 白汁芝士龍蝦飯 $22.99
- SUPER YUMMY!
- the portion is pretty big, it's enough for 2-3 people!
- the lobster is big & fat, so meaty! =D
- the rice is not plain white rice, as you can see in the picture, it's fried rice 炒飯底
- I love how it has a lot of cheese on top! (you can ask for more/less cheese when you order this)
- the white sauce with cheese is a super good combination!! SO GOOD!

Grace

10 comments:

  1. Major Mac 嗰間係超級差, 食過包你冇回頭.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 收到!完全唔去就唔使遺憾。

      Delete
    2. MJ 唔好咁懶, 自己親自試一次, 唔好信哂人.

      Delete
    3. Dan哥,唔係睇 blog 嚟做乜呀?我睇咁多個食 blog,唔好都要去試有錢哂都無咁嘅 quota啦,日日keep fit 都唔掂喎,容乜易好快變肥佬。=D

      Delete
    4. 真係唔好去試!!
      我叫左咖哩魚蛋牛腩米粉.
      - 個湯底係唔熱既水, 之後黃色一舊舊野浮係湯面 (咖哩粉溶唔到因為水唔夠熱)
      - 魚蛋有雪味
      - 用筷子一夾, 牛腩就散開. 有bubble出黎好似"妹"左既肉
      - service: 我好好聲氣同佢講好似唔係幾好. 佢好串咁話: 不嬲都係咁架喎
      - 我食左超過8次啦碗野, 不嬲都係咁?! =口= 嬲死!

      Grace

      Delete
    5. Grace, 妳始終有冇食落肚呀? 講得咁恐怖嘅.....
      我上次係食蒸腸粉加唔記得乜嘢粥, 啲腸粉係 microwave ding 出嚟, ding 唔夠熱, 當然係隔夜腸粉啦, 外皮係硬, 入面係凍. 碗粥仲攞命, 係糊粉整出嚟嘅, 唔覺得係米粥, 杰撻撻, 凍冰冰, 睇見想嘔, 又係同妳一樣; 向有關部門投訴, 答案又係同妳一樣, 佢地話不嬲都係咁, 無言....自從嗰次即時停牌, 永不幫襯.

      另外一間又係行緊呢條路線, 就係越X樓(MajorMac/Bayview), 以前好好, 但近期開始變差, 上次叫沙爹牛肉粉, 妳知啦沙爹貴一蚊咖, 貴在沙爹汁, 點知上次出嚟嘅沙爹水汪汪, 牛肉超un, 同嗰個男侍應投訴(做咗好耐嗰個), 佢又係話"不嬲都係咁", 佢地當啲客人係傻咗或者失憶, 唔記得以前食過係點樣.

      Delete
    6. 對啊! 好討厭既service呢! 你話一句對唔住, 我都算啦, 或者都會下次再番黎比次機會你再整多次比我食. 你咁既response, "不嬲都係咁" 邊個會番黎啊.

      我無食啊, 咬左一啖魚蛋食到雪味, 同埋夾左一下D牛腩(唔敢食D牛腩, 好似真係"妹"得好嚴重下. 之後叫佢過黎, 佢比完果個反應我之後, 我叫第2個好人D既server幫我拎走, 我話我唔想食啦.

      都唔明點解間major mackenzie 聯記重未收檔!!! >口< 吼!

      Grace

      Delete
    7. 係呀我都成日想佢執, 阻住個地球轉, 我地係咪好黑心? 但我覺得如果冇心機做就唔好做囉, 累客人嘥錢, 最唔好就係如果西人幫襯, 佢地會以為中國人食物咁冇質素.

      Delete
    8. 對啊, 影衰哂chinese food!
      唔係黑心啊! 係為大眾著想姐. 呢個major mackenzie既聯記唔去都罷了!

      Grace

      Delete