Wednesday, April 25, 2012

Restaurant L'academie review

Restaurant L'academie

Location: 2151 Lapiniere, Brossard, QC, J4W 2T5
Phone: (450) 766 0404
More info: www.lacademie.ca

Baguette (free)
- it's so good! crispy on the outside! moist & soft in the inside!

Escargot $7
- SO YUMMY!
- there's cheese on top so it has the cheesy salty taste =D
- there's some butter + garlic oil under the escargot. Dip the Baguette bread into the oil, it's so good!!

Carre D Agneau (rack of lamb) $32 (the price depends on season)
- so GOOD!! the outside is crispy & the inside is so tender & juicy!!!

Langoustines (grilled scampies) $29
- the scampies are really good!! the meat are so tender!!
- they give you garlic oil to dip with

Ling Pesto $12.95
- it's pretty good!!

Grace

16 comments:

  1. Wow..yummy!蝸牛、羊架、大蝦尾,我的至愛!Pasta 唔使預我,多謝 Grace 重記得我哋,無得食睇下都好=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你地成日都記得黎坐下就真.
      唔係你地, 我都無咁有動力去keep住寫.

      Grace

      Delete
    2. 唔係咁講呀姬絲, 如果唔係有妳地寫blog; 我啲懶人邊度有地方去坐, 又點知道邊度有好嘢食, 多謝哂妳啊.

      Delete
    3. 我會努力去搵好地方比你地去食架啦 =D !
      今晚又去左食飯, 不過D名全部係法文. 聽朝起身問表哥翻譯左就post blog啦=)

      Grace

      Delete
  2. 睇呢baguette同埋羊架係最好食!旅途中仍然寫blog真唔話得:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對! D baguette真係好正, 點埋落去escargot底下D buttered garlic oil重正!!

      多謝支持啊=D

      Grace

      Delete
    2. 去到滿地可,則係去到法國一樣,法國菜和法國麵包一定唔小得。唔知㚷開始飲法國紅酒未?不過滿地可D酒貴過法國好多好多。上次去法國叫柸可樂重貴過紅酒雙倍。㚷覺得滿地可D法裔人對中國人禮貌如何?

      Delete
    3. 無飲紅酒啊, 通常跟D表哥同佢D朋友去pub飲啤酒喳.
      我覺得滿地可D人還可以呢.
      反而上年去Paris, D 法國人好睇唔起中國人或者任何唔識講法文既人. 佢一聽到你講中文就好差既態度囉.
      我唔飲可樂呢.. 所以唔知原來可樂會咁貴哈哈! =)

      Grace

      Delete
    4. 我都係飲咗先至知道,原來可樂或汽水都可以係高級消費。等我睇睇㚷下一個blog先

      Delete
    5. 我都係飲咗先至知道,原來可樂或汽水都可以係高級消費。等我睇睇㚷下一個blog先

      Delete
    6. 法國人睇唔起中國人, 可能係同佢地文化有關, 歧視亞洲人, 仍然覺得自己超人一等都未定, 其實鄉下佬一名.

      Delete
  3. 嘩, 真係睇見流口水 8=).....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幾時有機會落montreal啊? 記住要試呢.
      個地方好大好大好靚! =)

      Grace

      Delete
    2. 唔識講法文呀, 好多年前去過 Quebec City 附近商場, 買杯可樂都要用手語, 攪成半粒鐘先買到.

      Delete
    3. 好彩我有2個表哥仔帶我周圍游, 佢地又識睇識講法文, 我先有得周圍去食.

      Grace

      Delete